مثالهای چندی ازادامه جنگ در افغانستان ،تروریزم چیست؟
 سید نبیل شمیم سید نبیل شمیم

 در کشور ما  یک ارتباط مستقیم بین تروریزم ،قاچاق مواد مخدر و فساد اداری وجود دارد.که این عناصر عوامل اصلی جنگ وویرانی درکشور ما واکثریت کشور های جنگ زده میباشند.

این عوامل در کنار جنگ ،همه روزه بر مصیبت های مردم می افزایند. اکنون برای همه واضح   گردیده است اینکه درادامه جنگ وویرانی منفعت کشور های دیگر مخصوصا همسایه های افغانستان نهفته است .بعضی کشورهای دیگر منافع شان را درادامه موجودیت قوت های نظامی شان میبینند.که با بنیاد پایگاه های نظامی شان درافغانستان،میخواهند ادامه قدرت نظامی شانرا درمنطقه پایدار بسازند موضوع دیگری که علاقه مندی  کشورها مداخله گر را به افغانستان جلب میکند ، موجودیت معادن سرشار و دست نخورده آن است. که این کشورها را هنوز هم دلگرمتر میسازد.

اکنون راز های پشت پرده حقایق را به وضاحت رسانیده است .وشواهد نشان میدهد که یک تعداد از تروریستان بین المللی به نام اینکه نابودکنندگان تروریزم اند بر عکس حامیان اساسی تروریزم میباشند. و برای تروریستان کمک های نظامی و مادی مینمایند.که با این نیرنگ و فریب خود در ظاهر مسئله  قوت های نظامی ضد تروریزم و جنگ سالاران نشان میدهند. اما در اصل کوشش مینمایند که بیلانس قوت های نظامی طرف های درگیر را درتعادل نگهدارند.

این رازهای پشت پرده روز تا روز آشکارا تر میگردند .خصوصا ژورنالیستان در این راستا خیلی فعال و موثر اند مثلا سایت انترنیتی Wekelieks دراین اواخر اسنادی را به نشررسانیده که درآن 15000 راز محرمانه از جمله 90000 آن ، رسما منشتر شده ومتباقی عنقریب به نشر خواهد رسید. ومنابع دیگری نیز وجود دارند که این رازهای نهفته و تباه کننده پشت پرده را روز تا روز آشکارا ترمیسازند.

مثال دیگری اظهارات آقای  میکدونالس جنرال چهار ستاره امریکائی میباشد که قبلاسمت  قوماندان عمومی قوت های نظامی امریکاهی را درافغانستان داشت .که بعداز این اظهاراتش بصورت فوری از جانب ریاست جمهوری امریکا احظار گردیده و وی رامجبور به استعفا  نمودند .

مثا لهای زیادی وجود دارند که  به وضاحت میرساند که برعلاوه تروریستان تفنگ بدست که واضحا  تحت نام های القاعده ،طالبان و غیره نام ها بر فعالیت های تروریستی خود ادامه میدهند.عناصر خارجی  نیز وجود دارند که درحقیقت حامیان اساسی تروریزم اند .اما در روی صحنه خود را قوت های ضد تروریزم بین المللی مینماند.

بعضی از این تروریستان بین المللی  با مردم افغانستان  دشمنی  های دیرینه ای دارند.که تا هنوز هم فراموش شان نگردیده است و الحال چهره هایشان رازیر نقاب دوستان بین المللی پنهان کرده ، همین ها اند که قاچاقبران ما فیائی مواد مخدر را تقویه مینمایند و خود شان با همکاری عناصر خائن حاکم در افغانستان وطن عزیز ما را به مذرعه کوکنار مبدل سا خته اند و همین ها اند که بخاطر منافع شخصی شان ودشمنی های دیرینه شان نمیگذارند که کار های اساسی بنیادی درکشورما صورت گیرد و نمیخواهندآنعده نیروهای بین المللی که واقعا در امر نابودی تروریستان و ما فیا مواد مخدر مبارزه مینمایند عمل نموده و ایشان راکاملا محو ونابود سازند.و همین ها اند که نمیخواهند عناصر داخلی فساد پیشه و جنگ سالاران که در عقب همه جنایا ت در وطن عزیز مان دست های مخرب ایشان فعال است از قدرت های ظالمانه شان باز مانند.وهمین ها اند که فساد اداری را دروطن ما به اوجش رسانیده اند.وبه اصطلاح آب را خت(گل آلود) نموده و از آن ماهی میگیرند به هر صورت دراینجا به همین اندازه اکتفا کرده واگر  بحث ها را به درازا بکشم ازاصل مسئله به دور خواهیم رفت .

 

پیام مولف برای تروریستان بین المللی و حل معما:

 

طوریکه برای همه معلومدار است دامنه این فعالیت های تروریستی اکنون نه تنها که کشورهای درحال جنگ را به نیستی و نابودی میکشاند بلکه دامنه این فعالیت های تروریستی از محدوده این کشور ها خارج گردیده و  شاهد صدها فعالیت تروریستی درتمامی کشورهای دنیا میباشیم .ونیز استفاده کنندگان مواد مخدر اکنون به میلونها انسان معتاد میرسد.

پس با مطالعه این پیغام به حل معما نیزمیرسیم اینکه :

همه دست به هم داده در پی نابودی تروریستان ملی وبین المللی گردیم اکنون که فعالیت های خصمانه حامیان اساسی تروریزم ،ما فیا مواد مخدر وفساد اداری خصوصا درکشورهای جنگ زده آشکار گردیده اند بر ضد ایشان در مبارزه قرار گرفته و یا حد اقل از حمایه ایشان دست بکشیم.

و حل معما در این است که هرگاه عملا تروریستان داخلی در آن کشور ها نابودگردند و منافع خود را درمنافع مردمان مجبور ومظلوم انها دریابیم . درآن کشور ها صلح عملی گردیده و با آمدن صلح در آنجا همه شرایط زندگی محیا گردیده ،مافیا مواد مخدر ریشه کن شده وتفنگ سا لاران ،خائنین قدرت طلب و زورمندان مفسد دیگر با عملی شان عدالت و قاانونیت ،صلاحیت های شانرا از دست میدهند ومسلما دیگر ضرورت این نمی افتد که دیگر کسی و یا کسانی وطن خویش را رها نمایند وراهی این کشورها گردند و حتی اتباع  کشورها ی جنگ زده که فعلا در کشورهای پیشرفته مهاجر اند راهی کشورهای خود گردیده اساسا بر حل این مشکل خواهیم رسید.

پیغام من برای تروریستان بین المللی اینست که بیائید خانه کسی را نابودنسازیم تا خانه خود ما درهمان بماند. بیائید که پدر،مادر ،اولاد،شوهر ،خانم ،خواهر یا برادر کسی را نکشیم تا خانواده خودما محفوظ بماند .اکنون تمامی جهانیان به حقیقت شما پی برده اند ،آفتاب بدو انگشت پنهان نمی شود.بدین نکته نیز متوجه گردید آتش ایراکه در آنجا روشن میکنید، عاقبت خانه شما را در اینجا نیز به آتش خواهد کشید.هنوزهم دیرنشده است. وبیائید به این تباهی خاتمه بخشید.

                                                                                                         پایان

 

 


June 14th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
گزیده مقالات